درب آكاردئونی

حفاظ پنجره

حفاظ شاخ گوزنی

آرملات

بتن سخت

بتن اكسپوز

كفپوش بتنی

اجاره آپارتمان مبله در اصفهان

اجاره روزانه خانه در اصفهان

كار در ارتفاع بدون داربست

وكیل در اصفهان

بانك اطلاعات مشاغل
كاغذ ديواري

كاغذ ديواري
كاغذ ديواري

قاليشويي ، مبل شويي و موكت شويي تهران شهر

بهترين قاليشويي تهران از نظر مردم قاليشويي تهران شهر با 30 شعبه فعال در كل تهران بزرگ،حرفه اي ، منظم ، پاكيزه

ايرانيان از ديرباز علاقه ويژه اي به قالي داشته اند و كهن ترين قالي جهان پازيريك با 2500 سال قدمت  به خاطر تشابه با طرح تخت جمشيد به ايرانيان نسبت داده شده است . قالي يكي از ارزنده ترين صنايع دستي ايران است،  قالي ايراني از نظر طرح، رنگ و ديگر ويژگي هاي منحصر به فردش شهرت جهاني دارد.

در حال حاضر فرش بافي در ايران به صورت دستباف و ماشيني انجام مي گيرد.
فرش ماشيني و دستباف تفاوت هاي بسياري دارند كه از جمله آنها مي توان به مواد اوليه و نوع بافت فرش اشاره كرد .
فرش دستباف از پشم با كيفيت بالا يا پشم و ابريشم ساخته ميشود و گره ها توسط بافنده زده ميشوند اما فرش ماشيني ساخته الياف مصنوعي است . براي توليد اين فرشها از گره هاي واقعي استفاده نمي شود، در واقع الياف فقط به هم چسبيده مي شوند. گره هاي واقعي فرش دستباف باعث دوام و ماندگاري طولاني فرش مي شود در صورتي كه طول عمر فرش هاي ماشيني به 20 سال نمي رسد. از نظر ظاهري فرش ماشيني و دستبافت تفاوت چنداني ندارند.
مسئله ديگر در مورد قالي، نحوه شستشوي آن است . همانظور كه مي دانيم قالي يكي از ارزشمندترين لوازم منزل مي باشد و به تنهايي براي زيبا سازي محيط منزل كافي است، بنابراين شستشوي آن بسيار مهم است.
در شستن قالي بايد نكاتي را مد نظر داشت:
اول اينكه تا جايي كه ميتوانيد فرش را نشوييد و فقط لكه گيري كنيد . براي لكه گيري  به انتخاب نوع  شوينده دقت كنيد و فقط از شوينده هاي مخصوص فرش استفاده كنيد. اگر به هر دليلي اين شوينده ها در دسترستان نبود محلول آ ب و صابون  بهترين گزينه پيش رويتان است. نكته اي كه نيازمند توجه است، خشك كردن قالي بعد از لكه گيري است در صورتي كه قالي خشك نشود دچار پوسيدگي مي گردد.
در صورتي كه لكه خيلي بزرگ بود و مجبور به شستشو شديد توصيه ما به شما اين است كه فرش تان را به بهترين قاليشويي در تهران بدهيد.
سوالي كه  ممكن است فكر ما را مشغول كند اين است كه قاليشويي خوب در تهران كجاست؟

قاليشويي در تهران

بهترين قاليشويي تهران از نظر مردم قالي شويي است كه پس از دريافت فرش و شستشوي آن، فرش را بدون هيچ آسيبي تحويل دهد، در كمترين زمان و با مناسب ترين هزينه.
ما به طور گسترده تر به ويژگي هاي يك قالي شويي خوب مي پردازيم و جزئيات بيشتري را بازگو مي كنيم.
قالي شويي فرش ماشيني و دستباف ، بايد كاملا متمايز و تخصصي باشد چون نحوه شستشوي آنها با هم متفاوت است.
قالي شويي فرش دستباف مراحل خاص خود را دارد مثل غبارگيري، كه امروزه توسط دستگاه هاي مكانيكي انجام مي گيرد اين مرحله بسيار حساس است چون فشار زياد دستگاه ممكن است به قالي آسيب بزند. از طرفي روش قديمي غبارگيري كه شامل ضربه زدن به قالي بود به خاطر آسيب به فرش منقضي شده، مرحله مهم ديگر در شستشوي فرش دستباف مرحله بازرسي است، در اين مرحله بايد ميزان پوسيدگي فرش، وجود سوراخ و لكه ها بررسي شود. در صورت وجود سوراخ در فرش بايد قبل از شستشو آن را رفو شود و بعد از رفو كردن لكه گيري انجام شود. توجه داشته باشيد كه ريشه ها قبل از شستشو بايد از هم باز شوند.
در هنگام تحويل فرش، دقت كنيد خودروي مربوطه براي حمل و نقل، داراي برچسب همان شركت، شماره تماس و… باشد؛ همچنين گرفتن فاكتور معتبر در هنگام تحويل فرش توصيه مي‌شود. زمان تحويل فرش از نكات مهم در انتخاب قاليشويي است.
در اين مطلب به طور خلاصه مطالبي در مورد قالي، تاريخچه قالي و انواع آن پرداختيم. نكات مهم در رابطه با شستشوي قالي را ذكر كرديم و خصوصيات قالي شويي خوب و مورد اعتماد  را مرور كرديم. با توجه به اين نكات كه با هم مرور كرديم مي توان در بهترين و قابل اعتمادترين قاليشويي را انتخاب كرد.

قاليشويي در غرب تهران

برخي از شعبه هاي قاليشويي تهران شهر، كليك كنيد

قاليشويي غرب تهران

قاليشويي شمال تهران

قاليشويي تهرانپارس

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۵:۴۳:۲۵ ] [ كاغذ ديواري ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی