درب آكاردئونی

حفاظ پنجره

حفاظ شاخ گوزنی

آرملات

بتن سخت

بتن اكسپوز

كفپوش بتنی

اجاره آپارتمان مبله در اصفهان

اجاره روزانه خانه در اصفهان

كار در ارتفاع بدون داربست

وكیل در اصفهان

بانك اطلاعات مشاغل
كاغذ ديواري

كاغذ ديواري
كاغذ ديواري

شستشوي تابلو فرش دستباف در تهران

يكي از خدمات قاليشويي ستاره شو، شستشوي تابلو فرش دستباف در تهران است كه با دستگاه انجام ميشود تا تابلوفرش زيبايي و ظرافت و تميزي روز اول را داشته باشد. براي استفاده از خدمات اين قاليشويي كه مبل شويي و موكت شويي و شستشوي پرده نيز ميباشد با شماره 09195340864 تماس بگيريد

شستشوي تابلو فرش در تهران

تلفن تماس  09195340864‬ براي هماهنگي خدمات

 

شستشوي تابلو فرش در تهران

روش هاي گوناگون شستشوي تابلو فرش دستباف با دستگاه
تابلو فرش دستباف از نفيس ترين و ارزشمندترين تزيينات خانه ميباشد. تابلو فرش هاي دستباف نسبت به تابلو فرش هاي ماشيني داراي ارزش هنري بالاتري مي باشند. اين تابلو فرش ها صرفاً جهت جلوه و زيبايي به منازل مورد استفاده قرار مي گيرند و در شكل هاي طبيعت، آثار تاريخي و مناظر توليد مي شوند. شستشوي تابلو فرش دستباف با دستگاه كار بسيار حياتي و مهمي است. تابلو فرش ها از وسايل ارزشمند و گران قيمتي هستند كه دكوراسيون منزل را زيباتر مي‌كنند.تابلو فرش به مرور زمان كثيف مي شود و به شستشو احتياج دارد و اگر شستشوي تابلو فرش دستباف با دستگاه با دقت انجام نشود، دچار تغيير رنگ و آسيب جدي خواهد شد.
 
اولين و تنهاترين اتحاديه صنف توليدكنندگان تابلو فرش دستباف ايراني كشور در سال 1390 در شهر سردرود ايجاد شد.


طريقه شستشوي تابلو فرش دستباف چگونه است؟
 بهترين روش براي شستشوي تابلو فرش دستباف با دستگاه اين است كه به يك قاليشويي با تجربه مراجعه كنيد. همچنين اگر ميخواهيد خودتان در منزل تابلو فرش دستباف را بشوييد بايد به نكاتي كه خدمت شما ارائه مي گردد توجه ويژه‌اي داشته باشيد. در ابتداي كار با دقت تابلو فرش دستباف را از قاب خود جدا كنيد. تابلو فرش را توسط جاروبرقي غبارروبي كنيد تا ذرات گرد و غبار آن از بين برود. پس از آنكه از رنگ پس دادن تابلو فرش اطمينان حاصل كرديد، مقداري شامپو فرش و آب سرد را با هم تركيب مي كنيد و به كمك يك اسفنج آغشته به محلول شستشو، به صورت يكنواخت به روي تابلو فرش دستباف مي كشيد. زماني كه تابلو فرش دستباف شسته شد، نوبت به خشك كردن آن ميرسد. تابلو فرش دستباف را روي سطح زمين پهن كنيد. در يك محيط گرم و به دور از نور خورشيد آن را قرار دهيد تا رطوبتش تبخير شده و دچار آسيب  نگردد.
 نكاتي مهم در مورد تابلو فرش هاي ابريشم دستباف
براي شستشوي تابلو فرش دستباف با دستگاه شما بايد از مواد شوينده ي فرش با غلظت كم استفاده كنيد، از آن جهت كه مواد داراي غلظت بالاي شويندگي باعث از بين رفتن و صدمه ديدن به بافت و الياف حساس تابلو فرش ابريشمي ميشود. بهترين روش براي تميز كردن تابلو فرش دستباف كه بدون كمك مواد شوينده انجام مي پذيرد، استفاده از جاروبرقي به صورت هفتگي براي گرد و غبار زدايي است.
نكته مهم ديگري كه بايد در شستشوي تابلو فرش دستباف با دستگاه به آن توجه داشته باشيد، عدم استفاده از آب گرم در حين شستشو است. زيرا آب گرم باعث پخش شدن رنگ و قاطي شدن رنگ هاي تيره در رنگهاي روشن ميشود و اين از ارزش هنري و ظاهري تابلو فرش شما كم ميكند. همچنين براي شستشوي تابلو فرش دستباف با دستگاه توصيه مي گردد تا به مراكز قاليشويي معتبر كه در اين زمينه تخصص بالايي دارند مراجعه كنيد تا آسيب كمتري به تابلو فرش دستباف شما وارد گردد.
 
تابلو فرش دستباف در فهرست آثار ميراث فرهنگي كشور ثبت ملي شده است .
برخي نكات در نگهداري تابلو فرش دستباف
تميز كردن تابلو فرش دستباف كار بسيار مشكل و سختي مي باشد، همواره بايد مراقب  تابلو فرش هاي دستباف بود تا كثيف نشوند و احتياج به نگهداري و مراقبت هاي ويژه اي دارند.
در ضمن اگر مي‌خواهيد تابلو فرش كثيف نشود، بايستي هر روز آنها را گردگيري نماييد.
تابلو فرش ها را نبايد به ديوار هاي آهكي و گچي متصل كرد؛ زيرا آهك باعث كثيف شدن و آلودگي تابلوفرش مي‌شود و علاوه بر اين بافت گچ و آهك موجب از بين رفتن الياف تابلو فرش مي شود.يكي ديگر از اشتباهاتي كه مرسوم بوده آن است كه شيشه را روي تابلو فرش قرار مي‌دهند. اما اين كار باعث نرسيدن هوا به بافت تابلو فرش شده و تابلو فرش دستباف شما پوسيده ميشود.
تابلو فرش دستباف را به دور از رطوبت كولرهاي آبي نگهداري كنيد؛ زيرا رسيدن رطوبت به اين نوع تابلو فرش ها باعث از بين رفتن آنها طي ساليان ميگردد.
رسيدن آب به تابلو فرش باعث تداخل رنگهاي آن مي شود. اگر بعد از شستشوي  تابلو فرش دستباف با دستگاه، بيش از حد مرطوب باشد يا آب به زير آن نفوذ كند، باعث زنگ و يا كپك زدگي مي شود.
https://setarehshoo.ir/washing-art-carpet

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ تير ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۱۵:۱۴ ] [ كاغذ ديواري ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی