درب آكاردئونی

حفاظ پنجره

حفاظ شاخ گوزنی

آرملات

بتن سخت

بتن اكسپوز

كفپوش بتنی

اجاره آپارتمان مبله در اصفهان

اجاره روزانه خانه در اصفهان

كار در ارتفاع بدون داربست

وكیل در اصفهان

بانك اطلاعات مشاغل
كاغذ ديواري

كاغذ ديواري
كاغذ ديواري

 

استابلايزرهاي ماست كه توسط شركت كيميا غذا توليد و عرضه ميشود در سه نوع استابلايزر ماست چكيده،استابلايزر ماست همزده و استابلايزر ماست ست ميباشداستابلايزر ماست.
1-استابلايزر ماست چكيده با توجه به سليقه ايراني طراحي شده و با ايجاد بافت خامه اي متراكم  در ماست ميتواند نظر مشتري را جلب كند.اين استابلايزر همچنين داراي قدرت بالاي جذب و نگهداري آب ميباشد ضمن اينكه با توجه به همين خاصيت نياز به ماده خشك كمتري در ماست وجود دارد و ميتوان به طور قابل توجهي از ماده اوليه در ماست كاست. اين استابلايزر طعم بهتري به ماست ميدهد.استابلايزر ماست در تانك پخت در دماي 50 درجه به تدريج به شير اضافه كنيد.اگر از سيستم پاستوراتور مدوام استفاده ميكنيدشير را قبل از پاستوريزه كردن به دماي 60 درجه رسانده و به مدت 10 دقيقه نگهداري كنيد و سپس به پاستوراتور منتقل نماييد.از افزودن استابلايزر به بالانس تانك پاستوريزاتور جدآ خودداري كنيد.
مقدار مصرف استابلايزر ماست چكيده با توجه به فرمولاسيون و سليقه مصرف كننده از 2%-1% پيشنهاد ميشود. 2-استابلايزر ماستهاي همزده با توجه به سليقه ايراني طراحي شده و با ايجاد بافت خامه اي متراكم و قابل برش ميتواند نظر مشتري را جلب كند.اين استابلايزر همچنين داراي قدرت بالاي جذب و نگهداري آب مقاومت ماست توليدي را در برابر تكانها و ضربه هاي احتمالي هنگام حمل و نقل به مقدار قابل ملاحظه اي بالا برده و از آب انداختن آن جلوگيري ميكند ضمن اينكه با توجه به همين خاصيت نياز به ماده خشك كمتري در ماست وجود دارد و ميتوان به طور قابل توجهي از ماده اوليه در ماست كاست.
نحوه مصرف
استابلايزر ماست در تانك پخت در دماي 50 درجه به تدريج به شير اضافه كنيد.اگر از سيستم پاستوراتور مدوام استفاده ميكنيدشير را قبل از پاستوريزه كردن به دماي 60 درجه رسانده و به مدت 10 دقيقه نگهداري كنيد و سپس به پاستوراتور منتقل نماييد.از افزودن استابلايزر به بالانس تانك پاستوريزاتور جدآ خودداري كنيد.
مقدار مصرف
با توجه به فرمولاسيون و سليقه مصرف كننده از 2%-1% پيشنهاد ميشود. 3-استابلايزرمخصوص ماست ست
اين استابلايزر براي ماستهايي با چربي 3-1 درصد است اين استابلايزر با توجه به سليقه ايراني طراحي شده و با ايجاد بافت خامه اي متراكم و قابل برش ميتواند نظر مشتري را جلب كند.اين استابلايزر همچنين داراي قدرت بالاي جذب و نگهداري آب مقاومت ماست توليدي را در برابر تكانها و ضربه هاي احتمالي هنگام حمل و نقل به مقدار قابل ملاحظه اي بالا برده و از آب انداختن آن جلوگيري ميكند ضمن اينكه با توجه به همين خاصيت نياز به ماده خشك كمتري در ماست وجود دارد و ميتوان به طور قابل توجهي از ماده اوليه در ماست كاست.
نحوه مصرف
استابلايزر ماست در تانك پخت در دماي 50 درجه به تدريج به شير اضافه كنيد.اگر از سيستم پاستوراتور مدوام استفاده ميكنيدشير را قبل از پاستوريزه كردن به دماي 60 درجه رسانده و به مدت 10 دقيقه نگهداري كنيد و سپس به پاستوراتور منتقل نماييد.از افزودن استابلايزر به بالانس تانك پاستوريزاتور جدآ خودداري كنيد.
مقدار مصرف
با توجه به فرمولاسيون و سليقه مصرف كننده از 0.4%-0.3% پيشنهاد ميشود

 

 استابلايزر ماست نوشيدني

اين استابلايزر تركيب موثر از پروتئين هاي شير و استابيلايزر مي باشد كه بر اساس ذائقه ايراني و در طعم هاي مختلف بصورت پودر توليد و طراحي شده اين تركيب بسيار موثر باعث افزايش طعم دهاني ، افزايش ويسكوزيته بسيار مطلوب و يكنواخت شدن چربي در كل فاز محصول مي شود. *روش مصرف: استابيلايزر مخصوص ماست نوشيدني را در دماي 30 الب 35 درجه سانتي گراد با استفاده از تري بلندر به محصول افزوده و به مدت 10 الي 15 دقيقه سيركوله مي كنيم.

*مقدار مصرف : 2/ % الي 25/ %بر اساس سليقه ايراني پيشنهاد مي شود.

*استابلايزر ماست چكيده:

استابلايزر ماست چكيده براي ماستهاي چكيده، اين استابلايزر با توجه به سليقه ايراني طراحي شده و با ايجاد يك بافت خامه اي متراكم ميتواند نظر مشتري را تامين نمايد. اين محصول همچنين داراي قدرت بالاي جذب و نگهداري آب مي باشد. ضمن اينكه با توجه به همين خصيصه، نياز به ماده خشك كمتري در ماست وجود دارد و مي توان به مقدار قابل توجهي از شير خشك مصرفي در فرمول كاست. اين استابيلايزر موجب افزايش پوشش زباني مي شود كه همين امر حس قويتري از طعم محصول در دهان ايجاد مي كند.

*روش مصرف: استابيلايزررا در تانك پخت در دماي 50 درجه به تدريج به شير اضافه كنيد. در صورتي كه از سيستم پاستوريزاتور مداوم استفاده مي كنيد، شير را قبل از پاستوريزه كردن به دماي 60 درجه رسانده و به مدت ده دقيقه در اين دما نگهداري نموده سپس به پاستوريزاتور ارسال نماييد. از حل شدن كامل استابيلايزر مطمئن شويد.

*مقدار مصرف: مقدار مصرف با توجه به فرمولاسيون و سليقه ي مصرف كننده از15/0% تا 35/0% پيشنهاد مي شود

*استابلايزر ماست مخصوص كارگاه صنعتي:

استابلايزر ماست قالبي براي ماستهاي قالبي با درصد چربي متفاوت، اين استابلايزر با توجه به سليقه ايراني طراحي شده و با ايجاد يك بافت بسيار سفت و قاشق پذير ميتواند نظر مشتري را تامين نمايد. اين محصول همچنين داراي قدرت بالاي جذب و نگهداري آب مي باشد. ضمن اينكه با توجه به همين خصيصه، نياز به ماده خشك كمتري در ماست وجود دارد و مي توان به مقدار قابل توجهي از شير خشك مصرفي در فرمول كاست يا كاملا حذف كرد. اين استابلايزر موجب افزايش پوشش زباني مي شود كه همين امر حس قويتري از طعم محصول در دهان ايجاد مي كند.

*روش مصرف: استابلايز را در تانك پخت در دماي 35درجه به تدريج به شير اضافه كنيد و بخوبي سيركوله و يكنواخت مي كنيم

*مقدار مصرف: مقدار مصرف با توجه به فرمولاسيون و سليقه ي مصرف كننده از5/0% تا8% پيشنهاد مي شود

*

استابلايزر ماست همزده:

استابلايزر مخصوص ماستهاي همزده، اين استابيلايزر با توجه به سليقه ايراني طراحي شده و با ايجاد يك بافت خامه اي متراكم و قابل برش ميتواند نظر مشتري را تامين نمايد. اين محصول همچنين با قدرت بالاي جذب و نگهداري آب، مقاومت ماست توليدي را در برابر تكانها و ضربه هاي احتمالي هنگام حمل و نقل به مقدار قابل ملاحظه اي بالا برده و از آب انداختن آن جلوگيري كند. ضمن اينكه با توجه به همين خصيصه، نياز به ماده خشك كمتري در ماست وجود دارد و مي توان به مقدار قابل توجهي از شير خشك مصرفي در فرمول كاست. اين استابيلايزر با بالا بردن ويسكوزيته موجب افزايش پوشش زباني مي شود كه همين امر حس قويتري از طعم محصول در دهان ايجاد مي كند.

*روش مصرف: استابيلايزررا در تانك پخت در دماي 35الي 40 درجه به تدريج به شير اضافه و سيركوله كنيد(از حل شدن كامل استابيلايزر مطمئن شويد.)

*مقدار مصرف: مقدار مصرف با توجه به فرمولاسيون و سليقه ي مصرف كننده از15/0% تا 2/0% پيشنهاد مي شود.

*استابلايزر ماست قالبي:

ايران - اصفهان - ميدان جمهوري اسلامي خيابان خرم   3-95027701_031     09139884259      info@kimiafood-co.com

 


امتیاز:
بازدید:
[ ۲ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۱:۱۰:۱۰ ] [ كاغذ ديواري ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی